زن باهوش
نوشته شده توسط : ساراجون

از مکزیک خانمی یک نامه ای دریافت کرد.
برای یک ماموریت اداری چند ماهه به آرژانتین منتقل شده بود.
پس از دو ماه نامه ای از نامزد مکزیکی خود دریافت کرد.
به این مضمون:(عزیزم متاسفانه دیگه نمیتوانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم باید بگویم که در این مدت بیش از ده بار به تو خیانت کردم نه تو و نه من شایسته این وضع نیستیم.
من را ببخش وعکسی که به تو داده بودم را خواهش میکنم برایم بفرست و رابطمون هم باید از این به بعد تمام بشه).
رنجیده خاطر از رفتار نامزدش میاد از همه ی همکارانش ودوستانش میخواد که هر عکسی از برادرشون نامزدشون یا شوهرشون دارن جمع کنن وبه او قرض بدن اون عکسها رو میگیره با عکس نامزد خودش میذاره تو پاکت به همراه یک یادداشت براش پست میکنه.
به این مضمون:(عزیزم مرا ببخش هرچی فکر کردم اصلا قیافه ی تو به یادم نیومد لطفا عکس خود را از میان این عکسها جدا کن وبقیه را برایم بفرست).
 





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: